Feedback kan gezien worden als een cadeau (G.I.F.T.) voor jouw persoonlijke groei. Dit lijkt eenvoudig maar dat is het meestal niet. Communiceren - in het bijzonder het geven en krijgen van feedback - is voor een zorgmedewerker een cruciale, maar vooral noodzakelijke competentie. In deze vorming wordt er dieper ingegaan op een aantal do’s en dont’s tijdens het geven en ontvangen van feedback. Er wordt tijdens deze vorming tevens een aantal tools aangereikt om dit in de praktijk te integreren.
45 EurVrij van BTW

0 credits
- Dinsdag 26 april 2022
18.30 u. - 21.00 u.
netwerkevent van
21.00 u. - 22.00 u. Aantal opleidingsuren: 2h
Kortrijk
Doelpubliek
Deze studieavond is gericht naar iedereen die werkzaam is binnen de zorgsector.
Meer info
In de loop van de jaren is er een evolutie merkbaar in de manier van communiceren. De evolutie is vooral zichtbaar in het bevorderen van de persoonlijke groei, hierin staat feedback centraal.
Vanuit verbindende communicatie worden er een aantal praktisch toepasbare en heldere tools aangereikt. Hiermee willen we je nieuwsgierig maken, inspireren en vooral motiveren om met dit thema actief op de werkvloer aan de slag te gaan. Topics als ‘het belang van feiten’, ‘waardering’, ‘it’s not about the words’ en tal van andere zullen aan bod komen.
Verder wordt er tijdens deze vorming dieper ingegaan op de kracht van feedback en connecterende communicatie.
Programma:
- Feedback of feed forward
mevr. Inge Huys - communicatiecoach en oprichter van ConnectieHuys - De kracht van feedback
dhr. Luc Verstraete - Business coach - Netwerkevent van 21.00 u. tot 22.00 u.
- Alumni BanaBa Zorgmanagement: €40 (ben je een oud-student uit de BanaBa Zorgmanagement van VIVES? Gelieve dit onder opmerkingen in het inschrijvingsformulier te vermelden)
- Overige deelnemers: €45
Een organisatie van een groep studenten uit de BanaBa opleiding in het zorgmanagement.